2. Опрацювати параграф 25, давати відповіді на запитання вкінці параграфа
Коротке пояснення до уроку:
Революція 1905—1907 рр. підштовхнуларосійськийуряддочерговоїаграрноїреформи.
ОскількиініціаторомтаорганізаторомреформибувголоваРадиМіністрівПетроСтолипін,
їїназиваютьСтолипінською. Реформуючисільськегосподарство,
урядпрагнувпідвищитийогоефективність,
утворитиипрошарокзаможнихселянякопорувладинаселітарозв’язатипроблемуаграрногоперенаселення.
Розпочалиреформууказомвід9 листопада 1906 р.
ізавершилизаконами14 червня
1910 р.
та
29 травня
1911 р.
Вонанадавалакожномуселяниновіправовийтизобщиниізакріпитиувласністьзасобоюземлю,
отже,
руйнуваласелянськуобщину. Селянинміготриматизобщиннихугідьвідруб—
ділянкуземлі,
щопереходилазколективної
(общинної)
уприватнувласність,
таутворитихутір—
відокремленесільськепоселенняізгосподарствоміприналежноюдоньогоземлею.
Робота з поняттями.
Відруб – селянське господарство, що утворилось в межах села.
Хутір - селянське
господарство, що утворилось за межами села.
2. Посиленнянаціональногогнітув 1907–1914 рр.
«СправаБейліса».
У1910 р. буввиданийциркулярП.
Столипіна,
щозабороняв«інородцям»,
доякихналежалиусінародиімперії,
крімросіян,
утворюватиорганізаціїітовариства.
У
1914 р.
владане
2. У зошиті виконати завдання 1,5,6. Усно практикум- ст. 148,150
24 березня 2021р.
Історія України
Тема: "Громадівський рух 1860-1890-х рр. Валуєвський циркуляр "
Д/з: Опрацювати параграф 16 (ст.118-121), виписати та вивчити основні події , дати з теми.
Опрацювати довідку про журнал "Основа". З’ясуйте значення журналу «Основа» для розгортання українського руху та запишіть в зошиті.
Журнал
«Основа» Історична довідка
Відродження національного руху тісно пов’язане зі створенням журналу
«Основа». За цю справу взявся В.М.Білозерський. (ілюстрація) Перший номер журналу вийшов 12 січня 1861 р. Він був
двомовним (друкувався українською і російською).
Програмні завдання журналу
визначалися так: «Мета нашого
видання – всебічне й неупереджене вивчення Південноросійського краю,
усвідомлення його потреб, критичний погляд на себе в минулому і сучасному,
громадська користь. Загальнолюдська просвіта, в застосуванні до місцевих умов
краю, буде керівною ідеєю редакції». Вийшло всього 12 чисел 1861 р. та 10 чисел
1862 р. У 60-ті рр. це було єдиним українським універсальним періодичним
виданням, що прагнуло охопити всі загальноукраїнські проблеми. Цим воно
викликало до себе широкий інтерес і загальне визнання як провісника народного
пробудження в Україні. Закриття часопису стало передоднем Валуєвського
циркуляру (1963 р.), який заборонив українське слово і надовго перепинив
духовний розвій української нації. І все ж таки, незважаючи на короткочасність
життя, журнал справив величезний вплив на громадську свідомість. Він наочно
показав, що існування української нації, культури, літератури було незаперечним
фактом.
22 березня 2021р.
Історія України
Тема: "Зміни в соціальній структурі суспільства. Родини
українських підприємців. Громадівський рух 1860-1890-х рр."
Д/з: Опрацювати параграф 15-16 (ст.116-118), підготуватися до опитування за запитаннями вкінці параграфу.
Виконати завдання:
1.Опрацювати схему «Хлопомани» і дати відповіді на запитання.
Запитання
1. Які причини викликали появу «хлопоманів»?
2. Щодо яких питань точилися суперечки між «хлопоманами» і поляками?
3. Чому поляки так зневажливо ставилися до «хлопоманів»?
2. Скласти історичну довідку про Володимира Антоновича, працюючи з ілюстрацією(ст.117), де зображено його портрет, та додатковою інформацією про історичного діяча
12 березня 2021р.
Історія України
Д/з Опрацювати параграфи 13-14. Вивчити нові поняття та дати дати відповідь і охарактеризувати:
11 березня 2021р.
Основи правознавства
Опрацювати параграф 21 і виконати практичне завдання, вислати мені в особисті повідомлення.
А. Опрацювати текст та заповнити таблицю «Діяльність Кирило – Мефодіївського братства».
Період та місто існування товариства,
символ товариства
Представники
товариства
Основні ідеї
товариства
Кирило – Мефодіївське товариство (братство) виникло у Києві на початку січня 1846 р. і діяло до кінця березня 1847 р. з появою Кирило – Мефодіївського братства на арену політичної боротьби вийшла українська різночинна інтелігенція. Вона підхоплює естафету українського опозиційного руху, яку не змогла втримати козацька старшина. Символом товариства став золотий перстень з вигравіруваними іменами слов’янських просвітителів Кирила і Мефодія. У нього увійшло 12 осіб. Братство діяло нелегально.
Учасники Кирило – Мефодіївського братства зазнали сильного впливу поезії Т. Шевченка, який рішуче виступав за визволення слов’янських народів від деспотизму, скасування кріпацтва, відродження вільної України. Шевченків заклик до одночасного національного та соціального визволення і ліг в основу програмних документів кирило – мефодіївців.
Невідомо, чи був Шевченко безпосереднім учасником братства. Він вважав, що лише просвітницької діяльності недостатньо і треба готуватися до повстання проти самодержавства.
Одним із засновників Кирило – Мефодіївського товариства був Микола Костомаров. Він працював у 1845 р. в Київському університеті. У своїх лекціях з історії, книгах показував не лише подібність, але й відмінність «двох народностей» (російської та української), дві засади історичного розвитку: демократичну, козацьку в Україні і самодержавну, притаманну Росії. Костомаров висував ідею єдності пригноблених слов’янських народів, що тільки і могла їх врятувати від національного і соціального гноблення. Ця ідея і лягла в основу діяльності кирило – мефодіївців.
Великий вплив на сучасників мав член товариства Пантелеймон Куліш – письменник, учений, педагог, громадський діяч. Книги Куліша могли б так само впливати на малоросіян, як і вірші Шевченка, тим більше, що створені для дітей старшого віку.
Б. Опрацювати уривок з «Книги буття українського народу» і виконати завдання:
1.Яким братчики бачили майбутнє України?
2.У чому вони вбачали історичне покликання України?
3.Як ви вважаєте, чому саме Україні відводилася вирішальна роль у боротьбі за утворення Слов’янської федерації?
«Україна встане із своєї могили і кликне знову до братів-слов’ян, і почують її поклик, встане Слов’янщина, і не зостанеться в ній ні царя, ні князя, ні графа, ні герцога, ні сіятельства, ні превосходительства, ні пана, ні боярина, ні мужика, ні холопа, ні в Великій Росії, ні в Польщі, ні на Україні, ні в Чехії, ні у хорутан, ні в сербів, ні у болгарів. І Україна буде незалежною республікою в слов’янськім союзі. Тоді скажуть всі народи, показуючи на те місце, де на карті буде намальована Україна: «От камінь, відкинений будівничим, — а він ліг основою всього». (Грушевський М. Ілюстрована історія України. — К.: Наукова думка, 1992. — С. 458)
Відеоурок переглянути. Вивчити нові поняття. Опрацювати параграф 12. Виконати таблицю на ст.81.
16 грудня Історія України
Відео- матеріал до теми. Переглянути відеоматеріал, і записати в зошиті відповідь на завдання: "Яким був адміністративно-територіальний устрій на українських землях у складі Російської імперії"
Опрацювати ст.6-14
Трудове навчання
Заверити роботу над проєктованим виробом. Скинути мені в особисті повідомлення фото виробу та проєкту
Опрацювати 10-11 параграфи.!!!!! Вивчити нові поняття(Конституція, апатрид, громадянин, біпатрид, ). Вивчити підстави набуття та припинення громадянства; умови прийняття до громадянства України!!!!!!!!!!!!!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар