Дистанційне навчання.Історія. 9 клас

30 квітня 2021р.
Історія України


Д/з: на ст.188-189 виконати практичне заняття "Ідеї автомії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини"

28 квітня 2021р.
Історія України
Тема: "Аграрна реформа російського уряду та її вплив на Україну. Українськи політичний і національно-культурний рух у 1907- 1914рр."
Д/з:

1. Тест пройти тестування за минулий урок

2. Опрацювати параграф 25, давати відповіді на запитання вкінці параграфа


Коротке пояснення до уроку:

Революція 19051907 рр. підштовхнула російський уряд до чергової аграрної реформи. Оскільки ініціатором та організатором реформи був голова Ради Міністрів Петро Столипін, її називають Столипінською. Реформуючи сільське господарство, уряд прагнув підвищити його ефективність, утворитиипрошарок заможних селян як опору влади на селі та розвязати проблему аграрного перенаселення.

Розпочали реформу указом від 9 листопада 1906 р. і завершили законами 14 червня 1910 р. та 29 травня 1911 р. Вона надавала кожному селянинові право вийти з общини і закріпити у власність за собою землю, отже, руйнувала селянську общину. Селянин міг отримати з общинних угідь відруб  ділянку землі, що переходила з колективної (общинної) у  приватну власність, та утворити хутір відокремлене сільське поселення із господарством і приналежною до нього землею.

Робота з поняттями.

Відрубселянське господарство, що утворилось в межах села.

Хутір -  селянське господарство, що утворилось за межами села.

Власникам землі було дозволено її вільно продавати та купувати. Натомість ліси, сіножаті тощо залишались у спільному користуванні. Реформа скасовувала викупні платежі. Уряд заохочував переселення селян на малообжиті землі Далекого Сходу, Сибіру, Середньої Азії.

Проведенню реформи мав сприяти утворений Селянський банк. В Україні реформа мала певний успіх, позаяк для українців було звичним прагнення до індивідуального господарювання і приватної власності.

2. Посилення національного гніту в 1907–1914 рр. «Справа Бейліса».


 У 1910 р. був виданий циркуляр П. Столипіна, що забороняв «інородцям», до яких належали усі народи імперії, крім росіян, утворювати організації і товариства. У 1914 р. влада не

дозволила відзначати 100-річчя від дня народження Тараса Шевченка.

В імперії зріс шовінізм і антисемітизм. З 1911 до 1913 р. тривала справа Менахема Менделя Бейліса, якого влада бездоказово звинуватила у вбивстві християнського хлопчика з ритуальною метою. На захист М. Бейліса виступила демократична громадськість України і Росії. Під час суду, що відбувався у Києві, присяжні виправдали М. Бейліса, й уряд був змушений його звільнити. Та неправдиві чутки про вбитого хлопчика розпалили в суспільстві ненависть і нетерпимість до єврейського населення.

Робота з поняттями.

Шовінізм – це пропаганда національної виключності якоїсь нації, панування однієї нації над іншою.

Антисемітизм – негативне ставлення до євреїв.

26  квітня 2021р.
Історія України
Д/з:
1. Опрацювати параграф 24
2. Визначати Причини-Події - Наслідки революції


16 квітня 2021р.
Всесвітня історія
Д/з:
1. Переглянути і законспектувати презентацію за посиланням: Презентація
2. Опрацювати параграф  29

15 квітня 2021р.
Основи правознавства
Д/з:
1. Опрацювати параграф 26, вивчити та пояснювати нові поняття та терміни.
2. Підготуватися до тематичного оцінювання

12 квітня 2021р.
Історія України
Протягом уроку виконати практичну роботу на ст. 158-159 підручника. Скинути в особисті повідомлення вчителю.


Д/з:
Підготуватися до уроку-тематичного оцінювання.
ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ:



9 квітня 2021р.
Історія України
Д/з:
1.Опрацювати параграф 21
2. Заповнити таблицю:







8 квітня 2021р.
Основи правознавства



Д/з:
1.Опрацювати параграф 25
2. Вивчити поняття теми, давати відповіді на запитання ст167-168 (усно)





7 квітня 2021р.
Історія України

Тестове завдання - пройти протягом уроку!!! ОБМЕЖЕНО ЧАСОМ!!!
Д/з:

1.Опрацювати параграф 20
2.Презентація до теми


5 квітня 2021р.
Історія України
Д/з:
1. Опрацювати параграф  19
2.Давати відповіді на запитання ст.145

29 березня 2021р.
Історія України
Д/з:
Опрацювати ст.126-128, переглянути відематеріал та записати до зошита відомості, яких немає у підручнику про І. Гаспринського.
Підготуватися до тематичного оцінювання за розділом 4 "Українські землі у складі Росіської імперії в другій половині ХІХ ст."

26 березня 2021р.
Історія України
Д/з:
Опрацювати 17 параграф
Заповнити таблицю в зошиті:



25 березня 2021р.
Основи правознавства

Д/з:
1.Опрацювати параграф22-23. 
2. У зошиті виконати завдання 1,5,6. Усно практикум- ст. 148,150






24 березня 2021р.
Історія України
Тема: "Громадівський рух 1860-1890-х рр. Валуєвський циркуляр "

Д/з: Опрацювати параграф 16 (ст.118-121), виписати та вивчити основні події , дати з теми.
Опрацювати довідку про журнал "Основа". З’ясуйте значення журналу «Основа» для розгортання українського руху та запишіть в зошиті. 

Журнал «Основа» Історична довідка

Відродження національного руху тісно пов’язане зі створенням журналу «Основа». За цю справу взявся В.М.Білозерський. (ілюстрація) Перший номер журналу вийшов 12 січня 1861 р. Він був двомовним (друкувався українською і російською).

Програмні завдання журналу визначалися так: «Мета нашого видання – всебічне й неупереджене вивчення Південноросійського краю, усвідомлення його потреб, критичний погляд на себе в минулому і сучасному, громадська користь. Загальнолюдська просвіта, в застосуванні до місцевих умов краю, буде керівною ідеєю редакції». Вийшло всього 12 чисел 1861 р. та 10 чисел 1862 р. У 60-ті рр. це було єдиним українським універсальним періодичним виданням, що прагнуло охопити всі загальноукраїнські проблеми. Цим воно викликало до себе широкий інтерес і загальне визнання як провісника народного пробудження в Україні. Закриття часопису стало передоднем Валуєвського циркуляру (1963 р.), який заборонив українське слово і надовго перепинив духовний розвій української нації. І все ж таки, незважаючи на короткочасність життя, журнал справив величезний вплив на громадську свідомість. Він наочно показав, що існування української нації, культури, літератури було незаперечним фактом.


22 березня 2021р.
Історія України

Тема: "Зміни в соціальній структурі суспільства. Родини українських підприємців. Громадівський рух 1860-1890-х рр."


Д/з: Опрацювати параграф 15-16 (ст.116-118),  підготуватися до опитування за запитаннями вкінці параграфу.

Виконати завдання:


1.Опрацювати схему «Хлопомани» і дати відповіді на запитання.

 


Запитання

1. Які причини викликали появу «хлопоманів»?

2. Щодо яких питань точилися суперечки між «хлопоманами» і поляками?

3. Чому поляки так зневажливо ставилися до «хлопоманів»?

2. Скласти історичну довідку про Володимира Антоновича, працюючи з ілюстрацією(ст.117), де зображено його портрет, та додатковою інформацією про історичного діяча


12 березня 2021р.
Історія України
Д/з Опрацювати параграфи 13-14. Вивчити нові поняття та дати дати відповідь і охарактеризувати:

 
11 березня 2021р.
Основи правознавства

Опрацювати параграф 21 і виконати  практичне завдання, вислати мені в особисті повідомлення.



10 березня 2021р
Історія України 
Д/з: Опрацювати 12  параграф

5 березня 2021р.

3 березня 2021р.
Основи правознавства
Д/з: Опрацювати параграфи19-20
Завдання 4 на ст.129 -письмово
Давати усно відповіді на ст.137
1 березня 2021р.
Всесвітня історія

Опрацювати параграф 26

  Робота в зошиті

Прочитайте матеріал на ст. 144-145, заповність таблицю (приклад заповнення)
«Опіумні» війни

Робота з таблицею

Дати  війн

Учасники

Результат

Причини поразки

1840-1842


Нанкінський договір: передача Англії острова Ґонконґ, відкриття 4 портів для іноземних купців, контрибуція 21 млн  доларів

 

Економічна та військово-технічна відсталість Китаю

1856-1860



Самостіна робота: складання таблиці «Синхайська революція 1911-1912» ст.148-149

Лідер

Юань Шикай - генерала

Сунь Ятсен - політик

Мета

1  - націоналізм, себто повалення Маньчжурської династії та відновлення суто китайського правління;

2 - 

3 - 

*      

Місце

Ухань (загальна назва трьох міст - Учан, Ханькоу, Ханьян).

Хід

   



Результат




22 січня 2021р.



21 січня 2021р.
Основи правознавства
Тема: "Практичне заняття. Звернення громадян."
Д/з: 
1.Виконати завдання 1-2  практичної роботи в зошиті, переслати мені фото виконаної роботи в особисті повідомлення
Завдання 1 . Написати в зошиті звернення до органу державної влади, за зразком на ст.97
Завдання  2. Заповнити таблицю, використовуючи параграф 15:


2. Підготуватися до Тематичного оцінювання за параграфами 10-14


20 січня 2021р.
Історія України
Д/з:
1. Виконати практичну роботу і скинути мені в особисті повідомлення протягом дня
2. Підготуватися до ТО за темою "Українські землі у складі Австріської імперії наприкінці XVIII- у першій половині ХІХ ст." за параграфами 6-8


18 січня 2021р.
Історія України
Д/з:
1. Опрацювати параграф 8
3.Завдання 3(ст.67) виконати в зошиті


15 січня 2021р.
Історія України
Д/з : Опрацювати параграф 7 .
Виписати до зошита завдання 1, 2 на ст.61

14 січня 2021р.
Основи правознавства
Опрацювати параграф13-14
Усно працювати з табл. на ст.87,90

13 січня 2021р.
Опрацювати параграф -6

11 січня 2021р.
Історія України
Д//з:
1. Опрацювати параграфи 3-4
2. Робота з джерелами.

Завдання для виконання в зошиті:

А.  Опрацювати текст та заповнити таблицю «Діяльність Кирило – Мефодіївського братства».
Період та місто існування товариства,
 символ товариства
Представники
товариства
Основні ідеї
товариства



   Кирило – Мефодіївське товариство (братство) виникло у Києві на початку січня 1846 р. і діяло до кінця березня 1847 р. з появою Кирило – Мефодіївського братства на арену політичної боротьби вийшла українська різночинна інтелігенція. Вона підхоплює естафету українського опозиційного руху, яку не змогла втримати козацька старшина. Символом товариства став золотий перстень з вигравіруваними іменами слов’янських просвітителів Кирила і Мефодія. У нього увійшло 12 осіб. Братство діяло нелегально.
   Учасники  Кирило – Мефодіївського братства зазнали сильного впливу поезії Т. Шевченка, який рішуче виступав за визволення слов’янських народів від деспотизму, скасування кріпацтва, відродження вільної України. Шевченків заклик до одночасного національного та соціального визволення і ліг в основу програмних документів кирило – мефодіївців.
   Невідомо, чи був Шевченко безпосереднім учасником братства. Він вважав, що лише просвітницької діяльності недостатньо і треба готуватися до повстання проти самодержавства.
   Одним із засновників Кирило – Мефодіївського товариства був Микола Костомаров. Він працював у 1845 р. в Київському університеті. У своїх лекціях з історії, книгах показував не лише подібність, але й відмінність «двох народностей» (російської та української), дві засади історичного розвитку: демократичну, козацьку в Україні і самодержавну, притаманну Росії. Костомаров висував ідею єдності пригноблених слов’янських народів, що тільки і могла їх врятувати від національного і соціального гноблення. Ця ідея і лягла в основу діяльності кирило – мефодіївців.
   Великий вплив на сучасників мав член товариства Пантелеймон Куліш – письменник, учений, педагог, громадський діяч. Книги Куліша могли б так само впливати на малоросіян, як і вірші Шевченка, тим більше, що створені для дітей старшого віку.

Б. Опрацювати уривок з «Книги буття українського народу» і виконати завдання:
1.     Яким братчики бачили майбутнє України?
2.     У чому вони вбачали історичне покликання України?
3.     Як ви вважаєте, чому саме Україні відводилася вирішальна роль у боротьбі за утворення Слов’янської федерації?
«Україна встане із своєї могили і кликне знову до братів-слов’ян, і почують її поклик, встане Слов’янщина, і не зостанеться в ній ні царя, ні князя, ні графа, ні герцога, ні сіятельства, ні превосходительства, ні пана, ні боярина, ні мужика, ні холопа, ні в Великій Росії, ні в Польщі, ні на Україні, ні в Чехії, ні у хорутан, ні в сербів, ні у болгарів. І Україна буде незалежною республікою в слов’янськім союзі. Тоді скажуть всі народи, показуючи на те місце, де на карті буде намальована Україна: «От камінь, відкинений будівничим, — а він ліг основою всього». (Грушевський М. Ілюстрована історія України. — К.: Наукова думка, 1992. — С. 458)



18 грудня
Історія України
Опрацювати параграфи 1-2


17 грудня
Основи правознавства

Відеоурок переглянути. Вивчити нові поняття. Опрацювати параграф 12. Виконати таблицю на ст.81.

16 грудня
Історія України

Відео- матеріал до теми. Переглянути відеоматеріал, і записати в зошиті відповідь на завдання:  "Яким був адміністративно-територіальний устрій на українських землях  у складі Російської імперії"
Опрацювати ст.6-14
Трудове навчання
Заверити роботу над проєктованим виробом. Скинути мені в особисті повідомлення фото виробу та проєкту
Пройти підсумковий тест: ТЕСТ


10 грудня 
Основи правознавства

Опрацювати 10-11 параграфи.!!!!!
Вивчити нові поняття(Конституція, апатрид, громадянин, біпатрид, ). Вивчити підстави набуття та припинення громадянства; умови прийняття до громадянства України!!!!!!!!!!!!!!!
Відеоматеріал до уроку:



9 грудня 2020р.

Всесвітня історія
Опрацювати параграф 13


Підготуватися до тематичного оцінювання:

Трудове навчання

Допрацювати над виробом в етностилі і переслати фото роботи в особисті повідомлення.
А ще прикріплю посилання з новорічними ідеями:



27.11.2020р.
Всесвітня історія
Тема уроку: "Весна народів" 1848-1849 рр.

Опрацювати параграф 11 та 10 і заповнити таблицю в зошиті:





26.11.2020р.
Основи правознавства
Практичне заняття"Обставини, що виключають шкідливість діяння"
Завдання :  Практична робота 2



25.11.2020р.
Всесвітня історія
Тема: "Франція в період Реставрації Бурбонів"
1) Переглянути відеоурок:


2)Опрацювати параграф  9  (ст.41-45). Скласти запитання до відеоуроку. Вивчити нові поняття, підготуватися до опитування


20.11.2020р.
Самостійна робота о 9.55год.



19 листопада 2020р.
Основи правознавства
Відеоурок:"Юридична відповідальність"

Д/з: Опрацювати 8 параграф.
 Вивчити нові терміни; виписати і вивчити види юридичної відповідальності,  підстави юридичної відповідальності




18 листопада 2020р.
Трудове навчання.
Практична робота 

Виріб в етностилі:Покрокова презентація (сайт "Наурок")

Питання для підготовки до тематичного оцінювання з всесвітньої історії на тему  «Європа в час Французької революції та наполеонівських війн»

18 листопада 2020р.
Історія

Відеоурок "Велика Британія в пер.пол.ХІХст"

Параграф 8 опрацювати

За цією темою відбудеться усне опитування у Вайбер - на 2 уроці (9.55-10.40год) у п*ятницю 20.11.2020р.

 Д/з 
Опрацювати параграф 6. Переглянути відеоурок. 
Виписати до зошита наслідки індустріальної революції  та основні соціальні течії, які виникли

Трудове навчання




12 листопада 2020 рПравознавство


Д/З: 1) Опрацювати параграф - 7
         2) Виконати завдання 1,2 на ст.51. Вивчити і пояснювати види, ознаки і склад правопорушення

13 листопада                                  Всесвітня історія

Д/з :  ПРАКТИЧНА РОБОТА 2.: 
                                                            1) Опрацювати параграф -7.
 2) Дати письмові відповіді на запитання і відправити мені в особисті повідомлення.(Viber)


Немає коментарів:

Дописати коментар