Дистанційне навчання. 8 клас

30 квітня 2021р.
Всесвітня історія
Тематичне оцінювання за темою" Епоха Просвітництва" об 11 год

29 квітня 2021р.

Всесвітня історія
Д/з:
Опрацювати п.26, підготуватися до тематичного оцінювання.
16 квітня 2021р.
Всесвітня історія
Тема: Початок індустріальної революції. Просвітнцтво. Масони
Д/з:
1. Опрацювати відеоурок за посиланням: Відеоурок
2. Опрацювати параграф 23.Заповнити таблицю:





 9 квітня 2021р.
Історія України
Підготуватися до тематичного оцінювання за параграфами 21-28




8 квітня 2021р.
Історія України

Д/з:
1. Опрацювати параграф 29.
2. Підготуватися до практичної роботи: "Уявна мандрівка до історико-культурних пам'яток України доби барокко, встановити цінності й норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва".  Охарактеризувати пам'ятку культури кінця 50-х роківXVIIст. - на початку XVIIIст. за планом:

1. Що це за пам ’ятка? До якої групи вона належить?
2. Де вона розташована? Як вона виглядає?
3. Коли було створено пам ’ятку? (вкажіть століття або точну дату, якщо її можна встановити)
4. Яким подіям у минулому чи історичним діячам присвячена дана пам ’ятка? Що вона засвідчує?
5. Хто створив дану пам ’ятку? (ім ’я архітектора, художника, скульптора, інженера тощо)
6. Якщо ви описуєте архітектурну споруду або витвір мистецтва, пригадайте, які особливості характерні для архітектурних споруд або художніх творів, обраних вами.

Пам’ятайте, що встановити особливість — означає знайти те, чим ця пам ’ятка відрізняється від подібних до неї.

7. Чи відображає ця пам ’ятка історію та культуру одного народу чи
усіх народів, що жили поруч?



2 квітня 2021р.
Історія України
Д/з:
Опрацювати параграф 28.
Вивчити матеріал навчальних таблиць розміщених у групі "Історія" (Вайбер)

1 квітня 2021р.
Історія України
Тема: "Північна війна та Україна"
Д/з:
1. Опрацювати парараф 27
2.Записати хронологію подій до зошита

26 березня 2021р.
Історія України
Тема:" Гетьманщина за правління Івана Мазепи"
Д/з:
Опрацювати 26 параграф
Скласти історичний портрет гетьмана за схемою:




25 березня 2021р.
Історія України
Тема: "Слобідська Україна й Запоріжжя в ост. чверті XVIIст."
Д/з:
1. Параграф 25 опрацювати.
2.Перевірте себе:
1. Який регіон України  називається «Слобожанщина»? Від  якого терміну  походить ця назва?

2. Яким  чином,  і у  скільки  етапів  йшло  заселення  Слобідської України?

3. Які  ви знаєте слобідські міста, що  виникли у середині ХVII ст.?

 4. Назвіть особливості адміністративно-політичного устрою Слобожанщини.

Гра  «Продовж речення».

Полки поділялись на… . Полком керував …. Полковник мав владу … . Посада полковника була … . Полковник керував разом з полковою …. Старшину обирали на … . До полкової старшини належали … . Сотенне управління здійснювали … .

2. Опрацювати документ:

Документ. Зі спогадів нащадків перших поселенців
«Наші діди, батьки, брати й родичі, і ми самі поприходили сюди з рідних гетьманських і задніпрянських міст на заклик білгородських та курських воєвод, котрі забезпечували нас царським словом — не однімати від нас наших вільгот. Вони веліли селитися нам, щоб ми захистили собою московські українні городи по Білгородській лінії — в диких степах, на татарських займищах, котрими ходили татари під оці городи. І для збільшення населення в цих нових містах наказано було нам призивати на життя свою братію — українців. Ми збудували Суми. Суджу, Миропілля, Краснопілля, Білопілля й інші міста, а до них повіти, села й хутори. І ми вірою та правдою служили. І тоді, як татари приходили плюндрувати московські українні городи, ми не приставали ні до якої зради. За те й пожалувано нас усякими вільностями й дозволено займанщини займати, пасіки й усякі грунти заводити й усякими промислами промишляти без чиншу, за старим українським звичаєм». (Власов В. Історія України. 8 клас: Навчальний посібник. — К.: А.С.К., 2000. — С. 170)

Завдання
1. Чому землі на схід від Гетьманщини на кордоні з Москвою не були заселені?
2. Чому московський уряд був зацікавлений в заселенні цих земель? Що він робив для того, щоб привабити сюди переселенців?
3. А чому саме в середині XVII ст. переселенський рух став масовим? Які події в цей час відбувалися на території Гетьманщини?



12 березня 2021р.
Історія України
Д/з: Опрацювати параграф 24,
Відеоурок дивимося з 02:46 хв (02:46 «Великий згін» масова депортація населення гетьманом Самойловичем та підписанні Бахчисарайської угоди
03:26 Віденська битва та край Османській експансії вглиб Європи 04:07 підписання «Вічного миру») Придумати, записати і дати відповідь на 5 запитань до відеосюжету





11березня 2021р.
Історія України
Опрацювати параграф 23, давати відповіді на запитання ст.160

5 березня 2021р.
Історія України
Д/з: Опрацювати параграф 22,  виконати завдання Завдання для роботи

4 березня 2021р.
Історія України
Тема: "Козацька Україна після Національно-визвольної війни. Початок і перебіг Руїни"

Д/з: Опрацювати параграф 21
Виконати в зошиті завдання 2,6 на ст.150.


22 січня 2021р.
Історія України
Д/з: Опрацювати параграф 18


У зошиті виконати завдання 3 ст.128
Знати і пояснювати політичний устрій Гетьманщини





21 січня 2021р.
Історія України
Д/з:
1. Опрацювати параграф 17.Давати усно відповіді на запитання ст.120

   2.Заповнити таблицю:  

                                         Порівняльна таблиця

 

Критерії для порівняння

Зборівський договір

 Білоцерківський договір

Дата укладення

Умови

 

 

33.Творче завдання: підготувати розповідь про битву під Берестечком від імені учасника події.



15 січня 2021р.
Історія України
Події 164-1650рр. -відео до уроку
Д/з:
1. Опрацювати параграф 16 та відеоматеріал до уроку.
2. Переслати виконане завдання на Вайбер до 12 год




14 січня 2021р.
Історія України

Опрацювати параграф 15
Виписати і вивчити  основні дати битв та договорів.
18 грудня 2020 р.
Історія України
Опрацювати параграф 5.
Поміркуйте і напишіть, якими були причини поразок перших козацьких повстань
17 грудня 2020р.
Історія України
Опрацювати параграф- 4. Виписати і вивчити передумови і причини виникнення українського козацтва



16 грудня 2020р.
Трудове навчання
1.Завершити роботу над об'єктом проєктування, скинути фото виробу та проєктної роботи
2. Пройти тест, скинути скрін набраних балів

11 грудня 2020р.
Історія України


Відеоурок:    Урок про культуру

Д/з: опрацювати параграф 8. 
Виконати практичну роботу на ст. 36-39. Можна виконати 2 повних завдання(тобто номер завдання і всі запитання до нього з крапочками, які виконуєте в обраному завданні) , там є їх 4(з них обираєте 2). Виконану роботу скидаємо мені на перевірку.
Підготуватися до тематичного оцінювання з теми: " Українські землі у складі Речі Посполитої  (кін.XVI- поч.XVIIст)

10 грудня 2020р.
Історія Україна
Домашнє завдання: опрацювати параграф - 9.Вивчити нові поняття. Давати усні відповіді на запитання ст.62-63
Відеоматеріал для уроку:







9 грудня 2020р.
Трудове навчання
Д/з: виготовляємо інтер'єрну іграшку відповідно до обраної технології, дотримуючись правил БЖД. 
Презентація "Види з'єднувальних швів" для пошиття іграшки: тисти Тут



 7 грудня 
Історія України
Тема: "Криза православної церкви в XVIст. Пересопницьке Євангеліє. Православні братства"
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграфи 6-7.
2. Переглянути відеоурок, записати до зошита нові поняття та дати до теми. Поміркуйте, в чому полягала криза православної церкви?!

27.11.2020р.
Всесвітня історія
Тест. Чекаю скрін на особистий вайбер
Тема уроку: "Тридцятилітня війна"
Презентація : 

Д/з: Підготуватися до тематичного оцінювання за розділом "Держави Західної Європи в  XVI-XVIIст."


26.11.2020р.
Всесвітня історія
Тема: "Англійська революція. О.Кромвель "

Опрацювати документ до  уроку:
Опрацювати параграф 16


25.11.2020.
Трудове навчання.
Тема: "Створення ляльки за ескізом"

ВИГОТОВЛЕННЯ ІНТЕР'ЄРНОЇ ІГРАШКИ

Матеріали та інструменти: ножиці, голки,  шпильки, тканина, синтепон, нитки, фурнітура для оздоблення.

Послідовність виконання роботи

1. Організуй своє робоче місце.

2. Розглянь види та способи виготовлення текстильних іграшок (рубрика Застосуй на практиці).

3. Виготов іграшку.

4. Проведи оцінювання власної роботи.

5. Прибери робоче місце.

6. Роботу виконуй, дотримуючись правил безпечної праці.

Запитання та завдання для повторення

  • 1. Що таке інтер'єрна іграшка?
  • 2. Які бувають інтер'єрні текстильні ляльки?
  • 3. Які матеріали використовують для виготовлення таких іграшок?

Творче завдання на вибір

Послуговуючись інформаційними джерелами, обери іграшки, які можна використати для декору інтер'єру дитячої кімнати, вітальні, кухні. Обґрунтуй вибір. Створи власну презентацію.

ЗАСТОСУЙ НА ПРАКТИЦІ -  працюємо над обраним варіантом проєкту

Домовик Кузя (техніка гарбузоголовка)



23.11.2020.
Всесвітня історія
Тема: Королівська реформація в Англії. Єлизавета І.
Опрацювати параграф 15.Вивчити і пояснювати нові поняття до теми, давати усно відповіді на запитання ст.126

20.11.2020.
Всесвітня історія
Тема: "Володіння Габсбургів. Карл V. Національно-визвольна війна в Нідерландах"

Опрацювати параграф 14, переглянути презентацію, виконати тест за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/ispaniya-v-16-st-niderlandska-revolyuciya-41768.html


19.11.2020.
Всесвітня історія
Д/з:  1.Опрацювати параграф 13.
2. Заповнити таблицю "Франція за часів Людовика XIV",
      
АБО
Скласти асоціативний кущ:




18.11.2020.
Трудове навчання
Відео до уроку:


ІІІ. Теоретичний матеріал уроку 

           Тема: Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток іграшок. Матеріали для виготовлення іграшки,їх властивості.
1.Історія ганчіркової ляльки.
Іграшка - один з найдешевших витворів мистецтва. Вона доступна всім. Її відрізняє від інших видів мистецтва і те, що іграшка супроводжує людину з першого дня народження до старості. Створення іграшки - прекрасне, стародавніше і завжди молоде, веселе ремесло в світі.
Я хочу познайомлю вас з іграшкою особливою - народної. Народні іграшки - це не ті, які створюються цілими партіями на фабриках і заводах. Першу народну іграшку зробила ще стародавня людина, коли сліпив собі горщик для їжі, а з глини, що залишилася, зробив дочці ляльку. А син і дочка виросли і зробили такі ж іграшки своїм дітям.
Народна іграшка є в будь-якій країні, і у кожної - свій національний характер, тому що в іграшках відображається людська історія.
 2. Сучасне мистецтво створення текстильних ляльок.

Інтер’єрна іграшка, особливо лялька, сьогодні популярна практично скрізь. Попри глибоку історію, відроджуватися це мистецтво почало лише останніми роками. Якщо донедавна світ задовольняли фабричні тиражовані іграшки, то зараз неабияку зацікавленість викликають іграшки оригінальні, створені за технологією hand made (ручна робота).

 Інтер’єрні ляльки - це не іграшки для дітей (маленьким дітям їх давати не можна), у них інше призначення. Колекційні, декоративні інтер’єрні ляльки відкривають нові можливості для дизайну, стають чудовим доповненням інтер’єру будь-якого стилю: і класичного, і етнічного, і сучасного, модерного. Завдяки оригінальності вони займають почесне місце серед інших предметів декору - статуеток, ваз, свічників, штучних квітів тощо, прикрашають не тільки оселі, а й місця відпочинку, клуби, бібліотеки, ресторани, кав’ярні та ін. Зі смаком виконана лялька чи інша іграшка пожвавить будь-яку кімнату, створить у ній особливий настрій і затишок, стане чудовим арт-об’єктом, яким хочеться милуватися.Характерна інтер'єрна лялька - це лялька з виразною зовнішністю, що відображає певні емоції, настрій. Особливо актуальною для нас буде лялька в українському вбранні. Пошиття ляльок - цікавий процес, тобі неодмінно захочеться створювати все нові й нові образи.





02.11. 2020.

Презентація. Реформація у Німеччині

Опрацювати параграф 7. Скласти тести до теми.

9 листопада 2020р.
Д/з - опрацювати параграф 8. Давати усні відповіді на ст.66.
Тести:
(на вайбер скрін)
11 листопада 2020р.

Трудове навчання

Об'єкт проектної діяльності: "Текстильна лялька"(термін здачі - 11листопада-16 грудня)



12 листопада 2020р.                                 Всесвітня   історія

Відеоматеріал до уроку:   1. Реформація у Франції                 2.  Релігійні війни

Д/з  1) Опрацювати параграф 12

13 листопада                                 Всесвітня історія

ПРАКТИЧНА РОБОТА. Виконати в зошиті і скинути мені фото роботи. 
Посилання на практичну роботу:  Практична робота 2

Відео на повторення (параграф 11). Народження нової європеської науки:







Немає коментарів:

Дописати коментар