Виконати в зошиті практичні завдання за параграфом 49.
Завдання 1: Використовуючи матеріал на ст.184, "Норми Римського права"(уривки), дайте відповіді на запитання:(2 бали)
1. Які норми римського права зберегли свою актуальність сьогодні? Поясніть ці положення на прикладах із життя.
2. На вашу думку, чи будуть ці норми актуальними через 1000 років?
Завдання 2.: Опрацювати рубрику "Пізнавально й цікаво" (ст.185) і дати відповіді на запитання: (2бали)
1.Чим життя рабів, які перебували в привілейованому становищі, відрізнялося від становища рабів, які працювали в сільському господарстві, каменярнях, на будівництві доріг? Що спільного було в їхньому становищі?
Завдання 3: (8 балів)
1. Визначте, з яких груп складалося населення Риму.
2. Що означало — бути громадянином Риму?
3. Що таке право вето, у яких випадках і ким воно застосовувалось?
4. За якими ознаками населення Риму отримувало права? Чи справедливим був такий розподіл? Які наслідки цього явища?
2. Яка кількість військ збиралась воювати проти греків?
а) 100 тис.; б) 30 тис.; в) 10 тис.
3. Перший бій між персами та греками відбувся біля:
а) м. Марафон; б) Фермопіл; в) біля о. Саламін
4. На честь якої битви встановлено пам’ятник та на плиті викарбувані такі слова: « Подорожній, повідай спартанцям про нашу загибель; вірні законам своїм, тут ми кістьми полягли»?
2. Законспектувати і знати причини, привід та основні події греко-перських воєн
3. Виконати в зошиті:
Робота з
історичним джерелом.
Прочитайте уривок з «Історії» Геродота й
поміркуйте і запишіть, чому битву захисників Фермопіл у світовій історії вважають символом
вояцької мужності.
«Чотири дні
Ксеркс звелів перечекати, усе ще сподіваючись, що спартанці кинуться навтьоки.
Нарешті на п’ятий день цар у люті послав проти них мідійців з наказом взяти їх
живими й привести перед його очі. Мідійці стрімко кинулися на еллінів; при
кожному натиску багато мідійців падало, на місце полеглих ставали інші, але не
відступали, незважаючи на важку втрату. Тоді, можна сказати, усім стало ясно, і
особливо самому цареві, що людей у персів багато, а мужів серед них мало. Під
час цих сутичок цар, як розповідають, спостерігав за ходом бою й, охоплений
страхом за своє військо, тричі підхоплювався зі свого трону. Так вони билися в
той день, але й наступний день не приніс персам удачі. Більшість спартанців уже
зламала свої списи й потім заходилася вражати персів мечами... Спартанці
захищалися мечами, у кого вони ще були, а потім руками й зубами, поки варвари
не засипали їх градом стріл...».
Д/з: Опрацювати параграф 13. Розгадайте кросворд і давати усні відповіді на запитання на ст.58.
19 листопада 2020р.
Історія
План роботи:
1. Самостійна робота з теми Єгипетська держава
2. Опрацювати параграф 12, переглянути відеоурок до теми уроку.
3. Переглянутиматеріал зашифрований в QR-кодах параграфу.
18 листопада 2020р.
Трудове навчання.
Відеоурок
Тема: Виготовлення листівок
Теоретичний матеріал до уроку
«Види листівок за призначенням» Поштові листівки: на
лицьовій стороні друкується повноформатне зображення. Зворотний бік
призначається для написання повідомлення, адресної зони («Кому», «Куди»,
«Адреса відправника», «Адреса одержувача») і поштової марки. Якщо листівка не є
поштового, місце для адреси та наклейки марки не передбачається.
Вітальні листівки: використовуються для привітань зі святами та іншими подійними
датами.Сувенірні листівки: містять
повноформатне зображення пам'ятників культури, музеїв, міст.
Корпоративні (ділові): розробляються
з урахуванням фірмового стилю компанії (організації), припускають серійний
друк, використовуються для розсилок акціонерам, партнерам і клієнтам в
передсвяткові дні з метою зміцнення партнерських відносин.
Рекламні листівки: призначені
для реклами продукту. Поширюються безадресним способом (викладка в громадських
місцях (кафе, ресторани), вкладка в журнальну продукцію).
Pop-up (об'ємні) листівки: при
відкритті видання виходить об'ємна фігура або цілий каскад змодельованих
зображень. Дана технологія широко використовується у виробництві книг для
дітей.
Листівка-запрошення: обов'язковий
атрибут будь-якого урочистого заходу. Містить інформацію запрошувального
характеру з особистим зверненням до адресата-одержувача.
Правила
безпечної праці і санітарно-гігієнічні вимоги під час роботи над листівкою.
1. Ножиці під час роботи класти на столі праворуч, із зімкнутими лезами. Не
класти ножиці на підготовлені до роботи волокнисті матеріали.
2. Під час вирізування притримувати матеріали пальцями лівої руки, розміщуючи
їх на безпечній відстані від леза ножиць. Передавати ножиці із зімкнутими
лезами кільцями вперед.
Правила
безпечної роботи під час роботи з клеєм
1. Клей зберігати в щільно закритій
ємності.
2. Брати тільки необхідну кількість клею.
3. Клей наносити щіточкою.
Виготовлення ескізу листівки (за допомогою метода фантазування)
Технологічна
послідовність виготовлення листівки
Планування роботи
з виготовлення виробу.
Організація робочого
місця.
1.Правила техніки безпеки та санітарно-гігієнічні
норми при виконанні практичної роботи
2.Інструктаж по виконанню вітальної листівки
(індивідуальна робота з інструкційними картками).
Аплікацію для
листівок виконують у певній послідовності:
·Спочатку
виконують ескіз у натуральну величину (він не повинен мати дуже дрібних
елементів), можна використати малюнки для дитячих розмальовок.
· Відповідно до ескізу підбирають матеріали за
кольором та фактурою.
·Із
загального малюнка на кальку переносять елементи.
·Для
оздоблювання аплікації можна застосовувати вишивку, бісер, стеклярус, лелітки
тощо. При цьому слід враховувати характер узору, композицію і не
перевантажувати малюнок зайвими прикрасами. картон і вирізають шаблони. Кожний
шаблон підписують відповідно до деталей малюнка
· За допомогою шаблонів кожний елемент обводять
на відповідній тканині й вирізають заготовки.
Немає коментарів:
Дописати коментар