Дистанційне навчання. 6 клас

29 квітня 2021р.
Історія

Д/З:
Опрацювати 53 параграф, вивчити нові терміни та історичні події.

26 квітня 2021р.
Історія
Тема: "Поділ Риської імперії. Початок Великого переселення народів"
Д//з:
1.  Переглянути відеоурок: Посилання ТУТ
2. Опрацювати параграф 53 ст.199-201
3. Давати усно відповіді на запитання - ст.204



15 квітня 2021р.
Історія
Тема: "Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії "
Д/з:
1. Опрацювати параграф 51
2. Переглянути відеоурок: Поміркуйте, чому імператор Константин, а не Феодосій, увійшов в історію під іменем Великий.
3. Повторити матеріал про Рим, підготуватися до проміжного тематичного оцінювання.(параграфи 44-50)
12 квітня 2021р.
Історія
Тема: "Виникнення та поширення християнства"

Виконати завдання та до 12.50год  переслати в особисті повідомлення вчителя:




Д/з:
1. Опрацювати праграф 51
2.  Давати відповіді на зап. ст.193
8 квітня 2021р
Історія
Тема: "Пантеон римських богів. Мистецтво Давнього Риму"

 Тисни  >>        Відеоурок

Д/з:
1. Опрацювати праграф 50
2.  Знайти інформацію про виховання дітей та про освіту в стародавньому Римі.
3. Опрацювати і законспектувати  презентацію - Релігія Давнього Риму


5 квітня 2021р.
Історія

Тема: " Римське право. Практична робота № 5"

Д/з: виконати до 16 години
Виконати в зошиті практичні завдання за параграфом 49.

Завдання 1: Використовуючи матеріал на ст.184, "Норми Римського права"(уривки), дайте відповіді на запитання:(2 бали)

1. Які норми римського права зберегли свою актуальність сьогодні? Поясніть ці положення на прикладах із життя.

2. На вашу думку, чи будуть ці норми актуальними через 1000 років?

Завдання 2.: Опрацювати рубрику "Пізнавально й цікаво" (ст.185) і дати відповіді на запитання: (2бали)

1.Чим життя рабів, які перебували в привілейованому становищі, відрізнялося від становища рабів, які працювали в сільському господарстві, каменярнях, на будівництві доріг? Що спільного було в їхньому становищі?

Завдання 3: (8 балів)

  • 1. Визначте, з яких груп складалося населення Риму.
  • 2. Що означало — бути громадянином Риму?
  • 3. Що таке право вето, у яких випадках і ким воно застосовувалось?
  • 4. За якими ознаками населення Риму отримувало права? Чи справедливим був такий розподіл? Які наслідки цього явища?

01 квітня 2021р.
Історія
Д/з:
1. Опрацювати  параграф 48
2. Скласти питання для кросворду на ст.183.

29 березня 2021р.
Історія
Д/з:
1. Опрацювати ст.176-178 у параграфі 47
2. Переглянути відео про Юлія Цезаря за QR-кодом на ст.178.
3. Створити карту знань про Юлія Цезаря - завдання ІІІ.1. на ст.179 до зошита

25 березня 2021р.
Історія

Д/з:
1. Опрацювати параграф 47 (ст. 174-175)
2.Написати про  повстання Спартака за питаннями на ст. 175., користуючись додатковими джерелами. Розповідати на наступному уроці.
3. Підготуватися до опитування, повторити терміни з попеднього параграфу.
4. Пройти сьогодні тест ТЕСТ "Військова експансія Риму УВАГА!!! ОБМЕЖЕННЯ В ЧАСІ!!! Не забудьте вказати прізвище ім"я




22 березня 2021р.
Історія
Виконати Тестове завдання за попередньою темою та скинути скрін - шот оцінки


Опрацювати параграф 46, виконати усно завдання вкінці параграфа ст.173

11березня 2021р.
Історія

Д/з: опрацювати параграф 44-45 (ст.168-170),параграф 46. Давати відповіді на запитання до параграфів на ст.170,173

4 березня 2021р.

Тема: Природно-географічні умови Апеннінського півострова

Д/з: Опрацювати параграф 44 - 45 (ст.164-166), заповнити таблицю:





1 березня 2021р.

Тематичне оцінювання.
21 січня 2021р.

Етика
Читати Урок 20
Історія
Д/з:
Опрацювати параграф 35.
Скласти запитання до кросворду ст.136

Тест  «Греко-перські війни»
1. Який період охопили греко-перські війни?
а) 500-400 рр.;    б) 500-429 рр.;   в) 500-449 рр.
2. Яка кількість військ збиралась воювати проти греків?
а) 100 тис.;   б) 30 тис.;    в) 10 тис.
3. Перший бій між персами та греками відбувся біля:
а) м. Марафон;    б) Фермопіл;    в) біля о. Саламін
4. На честь якої битви встановлено памятник та на плиті викарбувані такі слова: « Подорожній, повідай спартанцям про нашу загибель; вірні законам своїм, тут ми кістьми полягли»?
а) Марафонської;    б) Фермопільської;   в) Саламінської.
5. Хто очолював перське військо у битві при Фермопілах?
а) Дарій І;    б) Фемістокл;   в) Ксеркс.
6. Чиєю перемогою закінчилась Марафонська битва?
а) перемогою персів;  б) перемогою греків;   в) укладенням миру.
7. Чиєю перемогою закінчилась Фермопільська битва?
а) перемогою персів;  б) перемогою греків;   в) укладенням миру.
8. Хто очолював спартанське військо у битві при Фермопілах?
а) Дарій І;    б) Леонід;   в) Ксеркс.
9. У якому столітті відбулося підписання миру між персами та греками?
а) VI ст..;    б) V ст..;    в) IV ст.
10.  Встановіть відповідність:
а) Марафонська битва                       1) 449 р. до н. е.
б) Саламінська битва                         2) 490 р. до н. е.
в) Фермопільська битва                     3) 480 р. до н. е.
г) Калліїв мир
11. У чому переваги, а в чому слабкі сторони фаланги?
12. Назвіть причини греко-перських війн?



18 січня 2021р.
Історія

Пройти опитування за попередньою темою: Тест


д/з:
1. Опрацювати параграф 33-34
2. Законспектувати і знати  причини, привід та основні події греко-перських  воєн
3. Виконати в зошиті:

    Робота з історичним джерелом.

    Прочитайте уривок з «Історії» Геродота й поміркуйте і запишіть, чому битву захисників Фермопіл у світовій історії вважають символом вояцької мужності.

    «Чотири дні Ксеркс звелів перечекати, усе ще сподіваючись, що спартанці кинуться навтьоки. Нарешті на п’ятий день цар у люті послав проти них мідійців з наказом взяти їх живими й привести перед його очі. Мідійці стрімко кинулися на еллінів; при кожному натиску багато мідійців падало, на місце полеглих ставали інші, але не відступали, незважаючи на важку втрату. Тоді, можна сказати, усім стало ясно, і особливо самому цареві, що людей у персів багато, а мужів серед них мало. Під час цих сутичок цар, як розповідають, спостерігав за ходом бою й, охоплений страхом за своє військо, тричі підхоплювався зі свого трону. Так вони билися в той день, але й наступний день не приніс персам удачі. Більшість спартанців уже зламала свої списи й потім заходилася вражати персів мечами... Спартанці захищалися мечами, у кого вони ще були, а потім руками й зубами, поки варвари не засипали їх градом стріл...».


14 січня 2021р.
Історія

Д/З: 1)Опрацювати 26-27 параграфи.
2)    Підготувати повідомлення на тему «Історія Олімпійських ігор»
3) З переглянутого відео виписати до зошита та вивчити соціальний поділ населення в Афінах та в Спарті

11 січня 2021р.
Історія

Виконати практичну роботу за параграфами 30-31





17 грудня 2020р.
Історія
Відео - переглянути.
Опрацювати параграф 24. ст.98- завдання ІІ. - 2 виконати в зошиті



16 грудня 2020р.
Трудове навчання

1. Заверити роботу над об'єктом проєктної діяльності. Скинути мені фото роботи та проєктну роботу
2. Пройти тести за посиланням. Скинути скрін отриманих балів


14 грудня
Історія

д/з:
1. Опрацювати відеоурок, скласти 5 запитань до переглянутого.
2. Підготувати коротку інформацію на тему: Уявлення про форму Землі. Зображення Землі на картах Ератосфена, Птолемея.

10 грудня 2020р.
Історія
Опрацювати параграф 21
Переглянути відеоурок, виконати завдання і скинути мені в особисті повідомлення результат.
Відеоурок:



9 грудня 2020р.

Трудове навчання.

ТЕМА: Виготовлення шаблонів та елементів ялинкової прикраси. Виготовлення виробу

До конспекту про історію виробу:

      Ялинко́ві прикра́си — іграшкикульки чи фігурки тварин, людей, предметів побуту, гостинці, якими прикрашають різдвяну ялинку. Першими ялинковими прикрасами були живі квітияблукияйцягоріхи. Згодом додалися солодощіта різдвяні свічки.

     За легендою, перша скляна ялинкова кулька була видута в Тюрингії (Саксонія) в XVI столітті через неврожай яблук, які тоді були головною прикрасою ялинок. На Русі перші ялинкові прикраси робили із соломискалок, ганчір'я, кольорових стрічок, пізніше з паперутектури та фольги. Їх виробляли вже спеціальні тектурні майстерні. Скляні прикраси в Росії ввійшли в моду в середині XIX століття.

    Ялинкові прикраси завжди відтворювали події часу. Під час Другої світової війни всі прикраси мали вигляд «парашутистів»: до них прив'язували шматочки тканини. Після польоту Юрія Гагаріна до космосубули популярні ялинкові прикраси у вигляді ракет та космонавтів. 1980 року, після проведення у Москві Олімпійських ігор, набули популярності прикраси у вигляді символу імпрези — Олімпійського ведмедя.

ВАРІАНТИ ПРИКРАСИ ДЛЯ ЯЛИНКИ:








ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ІГРАШКИ З ГАЗЕТНОЇ ЛОЗИ тисти ТУТ




Домашнє завдання:
1.Обрати варіант ялинкової прикраси і переслати фото виконаної роботи мені на вайбер до 16 грудня.
2. Писати проєктну роботу. 



7 грудня 2020р.
Історія
Тема: "Давня Індія."
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання по вивчених темах у контурній карті. Передати мені на перевірку в школу.
2. Параграф  20 опрацювати. Заповнити контурну карту
3. Опрацювати відеоурок, скласти 5 запитань до відеоуроку.






30 листопада 2020р.
Історія
Відеоурок на тему уроку: 

Фінікійські міста-держави. Ізраїльсько-Іудейське царство

Д/з: Опрацювати параграфи 16-17.
Заповнити таблицю на основі переглянутого відео та параграфу 16

26 листопада 2020р.
Історія
Опрацювати параграф14,15.
Усно відповідати на запитання 1-3(ст.62), 

25 листопада 2020р.
Трудове навчання
Д/з: 1.Завершити виготовлення листівки.
        2.Скинути фото роботи в особисті повідомлення вайберу вчителя. Дописати творчий проєкт у зошиті. 
Зразок проєкту: ПРОЄКТ




23 листопада 2020р
Історія

Д/з: Опрацювати параграф 13. Розгадайте кросворд і давати усні відповіді на запитання на ст.58. 
19 листопада 2020р.
Історія
План роботи:
1. Самостійна робота з теми Єгипетська держава
2. Опрацювати параграф 12, переглянути відеоурок до теми уроку.
3. Переглянутиматеріал зашифрований в QR-кодах параграфу.







18 листопада 2020р.
Трудове навчання.

Відеоурок


Тема: Виготовлення листівок
Теоретичний матеріал до уроку
«Види листівок за призначенням»
Поштові листівки: на лицьовій стороні друкується повноформатне зображення. Зворотний бік призначається для написання повідомлення, адресної зони («Кому», «Куди», «Адреса відправника», «Адреса одержувача») і поштової марки. Якщо листівка не є поштового, місце для адреси та наклейки марки не передбачається.

Вітальні листівки: використовуються для привітань зі святами та іншими подійними датами.Сувенірні листівки: містять повноформатне зображення пам'ятників культури, музеїв, міст.

Корпоративні (ділові): розробляються з урахуванням фірмового стилю компанії (організації), припускають серійний друк, використовуються для розсилок акціонерам, партнерам і клієнтам в передсвяткові дні з метою зміцнення партнерських відносин.

Рекламні листівки: призначені для реклами продукту. Поширюються безадресним способом (викладка в громадських місцях (кафе, ресторани), вкладка в журнальну продукцію).

Pop-up (об'ємні) листівки: при відкритті видання виходить об'ємна фігура або цілий каскад змодельованих зображень. Дана технологія широко використовується у виробництві книг для дітей.

Листівка-запрошення: обов'язковий атрибут будь-якого урочистого заходу. Містить інформацію запрошувального характеру з особистим зверненням до адресата-одержувача.

Правила безпечної праці і санітарно-гігієнічні вимоги під час роботи над листівкою.

1. Ножиці під час роботи класти на столі праворуч, із зімкнутими лезами. Не класти ножиці на підготовлені до роботи волокнисті матеріали.

2. Під час вирізування притримувати матеріали пальцями лівої руки, розміщуючи їх на безпечній відстані від леза ножиць. Передавати ножиці із зімкнутими лезами кільцями вперед.

Правила безпечної роботи під час роботи з клеєм

 1. Клей зберігати в щільно закритій ємності.

2. Брати тільки необхідну кількість клею.

3. Клей наносити щіточкою.

Виготовлення ескізу листівки (за допомогою метода фантазування)

Технологічна послідовність виготовлення листівки

 Планування роботи з виготовлення виробу.                                                                                              Організація робочого місця.       

1.      Правила техніки безпеки та санітарно-гігієнічні норми при виконанні практичної роботи

2.       Інструктаж по виконанню вітальної листівки (індивідуальна робота з інструкційними картками). 

Аплікацію для листівок виконують у певній послідовності:

·        Спочатку виконують ескіз у натуральну величину (він не повинен мати дуже дрібних елементів), можна використати малюнки для дитячих розмальовок.

·         Відповідно до ескізу підбирають матеріали за кольором та фактурою.

·        Із загального малюнка на кальку переносять елементи.

·        Для оздоблювання аплікації можна застосовувати вишивку, бісер, стеклярус, лелітки тощо. При цьому слід враховувати характер узору, композицію і не перевантажувати малюнок зайвими прикрасами. картон і вирізають шаблони. Кожний шаблон підписують відповідно до деталей малюнка

·         За допомогою шаблонів кожний елемент обводять на відповідній тканині й вирізають заготовки.

·         Готовий виріб оздоблюють та оформлюють.




11.11.2020р.
Трудове навчання



12 листопада 2020р.

Історія

Д/з:      1)Опрацювати параграф - 10
              2) вивчити нові поняття: "шадуф", "іригаційне (зрошувальне землеробство)", "місто-держава", "фараон"

16 листопада 2020р.
Історія

Д/з:    1) Переглянути відеоурок. Опрацювати параграф 11.
2) Виписати:  Які повноваження мав фараон.Доведіть,що фараона обожнювали.
Заповніть табличку:


* завдання на ст.48 - скласти питання до кросворду та дати йому назву.
3) Виконати завдання до теми у контурній карті.

Мультфільм про Давній Єгипет:  Посилання на мультфільм)))

Немає коментарів:

Дописати коментар